Brain gym koreografija u eTwinning projektu Amusing design thinking

0
707
views

Metoda učenja pomoću pokreta i vježbi za mozak – brain gym, niz je jednostavnih i ugodnih pokreta koji potiču iskustvo učenja cijelim mozgom. Smatra se da su posebno učinkovite u u području školskih vještina jer omogućuju pristup ranije nedostupnim područjima mozga. Međutim, mišljenje i učenje ne događaju se samo u glavi. Oči, uši, ruke i noge isto su tako organi za učenje. I naši pokreti dovode do rasta mozga. Upravo su to razlozi razvoja metode Brain Gym.

Učenici 3. b, 4. a i 4. b razreda, njihove učiteljice J. Kolarić, I. Švagelj Majcen, Silvija Grđan-Hosni i školska knjižničarka M. Mavrek uključili su se ove školske godine u međunarodni eTwinning projekt Amusing design thinking. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje. U ojačavanju svih tih oblika mišljenja učenike vode raznoliki zadaci i aktivnosti od kratkih do malo kompleksnijih, ali uvijek zabavnih i inovativnih.

Jedna od projektnih aktivosti bila je i napraviti vlastitu brain gym koreografiju na neku glazbu po izboru. Škole partneri koje su sudjelovale u ovom plesnom izazovu bile su međusobno uparene. Trebalo je osmisliti vlastitu koreografiju i odgovoriti na brain gym izazov drugim škola.

Ovako su naši učenici i njihove učiteljice kreativno osmislili svoje brain gym koreografije i odgovorili na izazove drugih škola s kojima su bili upareni:

&;

Marina Mavrek

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.