Zdrava i sretna djeca – cilj IV. OŠ koji smo prezentirali kolegama iz Belgije

0
679
views
  1. dan Erasmus + „Picardschool looking for innovation“

U utorak, 19.10.2021., učiteljica Romana Kraš, u pratnji učiteljice Nikoline Cikač, sa svojim 2.c povela je belgijske goste, učitelja Jaspera i učiteljicu Annicke, na terensku nastavu. Današnja nastava Prirode i društva bila je iznimno dinamična i dodatno zanimljiva jer se odvijala izvan zidova učionice. Učiteljica Romana Kraš je temu sata „Jesen promatramo, slušamo, mirišemo i kušamo“ povezala s nastavnim predmetom Matematike i Glazbene kulture. Učenici su uživali učeći u prirodnom okruženju i prekrasnom sunčanom danu. Tijekom tri nastavna sata, učenici su obišli  Park mladih, Šetalište Vatroslava Jagića, Park Ivana Pavla II., Varaždinsku tržnicu i Stari grad.

Sve što su učenici radili i učili pratio je i Hero, belgijska maskota, koju su učitelji donijeli sa sobom. Učitelji Jasper i Annicke fotografiraju maskotu i pišu blog o njegovim putovanjima, avanturama, novim prijateljima i novim znanjima. Njihov blog prate učenici škole Picardshool u kojoj belgijski učitelji rade. Naime, ovim „job shadowingom“ oni nastoje primjere dobre prakse implementirati u svoju školu i rad učitelja te ju tako unaprijediti.

Po povratku s terenske nastave, učenike 2.c dočekali su učenici 8.c i učiteljica savjetnica Sofija Fruk. Dva nastavna sata  proveli su zajedno na školskom dvorištu  kroz aktivnosti koje je osmislila učiteljica Sofija. U igri „Who’s afraid of the wolf?“ pridružili su im se i učenici 3.b i učiteljica Dijana Gašparac.

Slijedile su vježbe Mindfulnessa koje učenicima 2.c i 8. c nisu nepoznate jer  sudjeluju u projektu ˝Buddy System˝. Projekt je osmišljen tako da svaki učenik iz 2. razreda  ima svog prijatelja iz 8.razreda. Takvo prijateljstvo malenima ulijeva samopouzdanje, a učenicima 8. razreda pobuđuje empatiju, tj. suosjećanje.

Mindfulness vježbe  rade se s ciljem stavljanja naših nemirnih misli u sadašnji trenutak. Tako postajemo koncentriraniji, smireniji i zadovoljniji. Izvođenjem Mindfulness vježbi angažiraju se sva dječja osjetila i postiže se bolji fokus.

Na kraju današnjeg dana belgijski učitelji su promatrali sat u 8.c te slušali o znanstvenim istraživanjima o povezanosti boravka u prirodi i jačanja imuniteta. To je od posebne važnosti u današnja vremena pandemije Covid-19.

I današnji „job shadowing“ naših gostiju pokazao je veliku kreativnost i angažman učiteljica naše škole te nastojanje da učenike odgajamo u zdrave i sretne mlade ljude, a ne da ih samo obrazujemo.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.