Zabavne i korisne aktivnosti u 3.b. i 3.c

0
72
views

Ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva ponekad može biti dosadno i zamorno pa učenike treba dodatno motivirati. Svima je poznato da djeca najbolje uče kroz igru te je tu činjenicu iskoristila učiteljica  Dijana Gašparac koja je pripremila zabavne aktivnosti za ponavljanje nastavnog gradiva.

Dva nastavna sata prošla su jako brzo uz grupni rad i kreativne zadatke. Osim što su ponavljali nastavne sadržaje, učenici su si međusobno pomagali, ispravljali se međusobno u pisanju riječi i rečenica, samostalno koristili izvore znanja i poticali na pristojno i suradničko ponašanje. Atmosfera je bila radna i poticajna.

Učenici su radili u 4 grupe: U prvoj grupi, u staklenoj bočici s rižom, trebali su pronaći napisane riječi  na način da ne otvaraju bočicu već da je okreću, tresu, naginju. Sve pronađene riječi trebali su zapisati u bilježnicu i međusobno provjeriti točnosti pisanja.

Druga je grupa dobila rečenice napisane na trakama u boji. Svaki učenik iz grupe redom je čitao rečenice te ih razvrstavao u odgovarajuće čašice. Slijedilo je prepisivanje rečenica i njihov prijevod. Učenici su si mogli pomagati, a zadatak je uspješno izvršen tek kada je svaki učenik imao sve točno napisano.

Treća grupa igrala je memory. Na papirnatim tanjurima napisane su rečenice na hrvatskom i engleskom jeziku. Učiteljica je izmiješala memory kartice te su učenici samostalno pronalazili parove rečenica. Nakon igre, prepisivali su 4 rečenice i prevodili ih na hrvatski jezik. Nakon toga, svaki učenik je dobio dva prazna papirnata tanjura i napisao po jednu rečenicu na svaki (hrvatski i engleski prijevod). Na taj način, učenici su pripremili svoj memory te odigrali igru.

Četvrta grupa razvrstavala je rečenice na engleskom jeziku u dvije čašice. Jedna čašica je bila označena sa „has got“, a druga sa „have got“. U rečenicama napisanim na papirnatim trakama nedostajali su glagoli te su učenici , stavljanjem traka u pravu čašu, pokazali koliko su dobro usvojili glagol „have got“.

Učenici su bili jako motivirani za ovakav način rada te su sami objasnili kako im je vrijeme proletjelo.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.